Thursday 10 January 2013

Ahlan wasahlan 2013




Assalammualaikum =)
Bismillah

Disebabkan aku rajin arini aku buat marathon update blog. Hihi. Dah masuk 11 ari baru nak wish Happy New Year. But it's okay. Masih awal lagi. Okey 2013 akan menjanjikan suatu perubahan dalam hidup aku. Aku mula berani berimpian besar & aku catit segala impian aku dalam helaian kertas yang akan menjadi inspirasi aku untuk kerja kuat.
 


 My dream jar!
Courtesy by Uncle Google

It’s all I do for sake of my family especially my lovely abah & ibu , my future small family & my promises to my grandparent. I can't wait! 

 My Strenght
Courtesy by Rimbun Photography
 
Kadang-kadang kita perlu melepaskan peluang bersama kawan-kawan kerana impian kita. Insyaallah aku percaya satu hari nanti kawan-kawan aku mula memahami kenapa aku perlu tepikan keseronokan sekarang sebab aku perlu kejar keseronokan akan datang. Huhu. Aku mendoakan mereka akan berjaya dalam bidang yang mereka ceburi & juga pada semua orang. Jika anda mula belajar untuk membuka satu helaian baru di dalam kamus hidup anda. Bukalah helaian itu kerana Allah, InsyaAllah Allah akan membantumu. Insyaallah 2013 menjadi tahun yang lebih bermakna buat my team in Herbalife & kawan-kawan saya diluar sana. Semoga Allah memberkati setiap titik perjalanan untuk kita berubah ke jalan yang lebih baik. Sekian.. Selamat menyambut tahun 2013!

 Courtesy by Uncle Google



 All the best to everyone..
&
 Ahlan Wasahlan 2013!!!

Quote of the day :
Every great dream begins with a dreamer. Always remember, you have within you the strength, the patience, and the passion to reach for the stars to change the world -Harriet Tubman


 

Allahu a’lam.

0 comments:

Post a Comment